top of page

/

Kurumsal Servis Yönetimine Giriş Ve İşletmelerin Karşılaştığı 5 Büyük Sorun Çözümleri

  • obd988
  • Sep 15, 2021
  • 2 min read


Kurumsal Servis Yönetimi (ITSM & ITOM) Nedir?


Kurumsal Hizmet Yönetiminin temel amacı, BT hizmetlerini optimize etmek, müteri memnuniyetini artırmak ve destek maliyetlerini azaltmaktır.

Kurumsal hizmet yönetimi (ESM), BT hizmetlerini iş gereksinimleriyle uyumlu hale getirmek için bir dizi süreç, araç ve uygulamadır. İş operasyonlarını desteklemek için gerektiğinde doğru bilgi teknolojisi kaynaklarının mevcut olmasını sağlar.

Kurumsal Hizmet Yönetimi (ESM), BT departmanlarını çalışmalarında destekleyen bir tür BT hizmet yönetimi yazılımıdır. Olayları ve istekleri takip etmek ve analiz etmek ve hizmet masasını yönetmek için araçlar sağlar. ESM, kuruluşların hizmet mükemmelliği, müşteri memnuniyeti ve iş verimliliği hedeflerine ulamasına yardımcı olur.

BT Hizmet Yönetimi veya BT Operasyonları Yönetimi (ITSM), kurumun ihtiyaçlarına odaklanan BT hizmetlerini yönetmeye yönelik bir yaklaşımdır. Otomasyon ve performans yönetimi yoluyla müşteri hizmeti sunumunu vurguladığı Kurumsal Hizmet Yönetiminin bir alt kümesi olarak düşünlebilir.

BT Operasyonları Yönetimi veya BT Operasyon Yönetimi (ITOM), yüksek kullanılabilirlik, güvenilirlik, güvenlik, standartlar ve yönergelerle uyumluluk, minimum kesinti süresi sağlamak için BT hizmetlerini ynetme sürecidir.


ESM’nin Tamamlayıcı Bir Yaklaşımla Çözdüğü İşletmelerin Karşılaştığı 5 Büyük Sorun


de dış kaynakları birleştirdiği bir stratejidir. İşletmelerin Karşılaştığı, ESM'nin Çözdğü 5 Büyük Sorun aşağıdaki gibidir:


1. Yüksek kaliteli BT hizmetlerine duyulan ihtiyaç

2. Düzenlemelere ayak uydurma ihtiyacı

3. Şirketin bütçesini dengeleme ihtiyacı

4. İş verileri ve sistemlerine yönelik veri kaybı tehdidi veya siber saldırılar

5. Daha yüksek düzeyde müşteri hizmeti ihtiyacı


ITSM Çözümü Yanıt Sürelerini Nasıl Azaltabilir Ve Müşteri Memnuniyetini Ve Çalışan Verimliliğini Nasıl Artırabilir?


ITSM, kuruluşlara BT hizmetlerini daha etkin bir şekilde yönetmeleri için bir yol sağlayan bir yazılımdır. Kuruluşların BT varlıklarnı, uygulamalarını, iletişimlerini ve hizmetlerini yönetmek için entegre bir sisteme sahip olmalarını sağlar.

ITSM'nin amacı, kullanıcılardan veya üçüncü şahıs sağlayıcılardan gelen hizmet taleplerini yönetmek için organize bir çerçeve sağlayarak kuruluşların işletme maliyetlerini düşürmelerine yardımcı olmaktır.

Müşterilerinize keyifli hizmet anları sunmanız, irketinizin verimliliğine bağlıdır. Çalışanlarınıza etkili, kolay ve merkezi erişim sağlayarak iş akışlarınzı optimize edebilir, gelirlerinizi artırabilir ve karlılığınızı yukarı taşıyabilirsiniz.

 
 
 

Comments


bottom of page